Dat is per pindakaasmerk verschillend. In Calvé zit in ieder geval dextrose. Hoeveel is niet bekend, maar 7 gram is suiker, dus maximaal 7 gram per 100 gram.

Toegevoegd na 4 minuten:
De naturel pindakaas van Calvé is wel suikervrij en bevat dus ook geen dextrose. De light versie bevat wél dextrose.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Damn te weinig ... Dan maar dextrose kopen ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh heb je dextrose nodig! De meeste mensen hebben juist een probleem omdat er dextrose in zit. Als je dextrose nodig hebt helpt het niet om pindakaas te eten. Zoveel suiker zit er nu ook weer niet in, maar in naturel pindakaas zit helemaal geen suiker. Vandaar mijn natwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja voor mijn bloedsuiker spiegel heel belangrijk, bodybuilders hebben dextrose nodig. Ik werk elke dag rond 150gram pindakaas naar binnen

Andere antwoorden (1)

Op het etiket van het potje staat het wat er in zit.Als het er niét op staat kan je er van uitgaan dat het er dus niét in zit.

Toegevoegd na 1 uur:
Heb zelf ook calve pindakaas.Op dat etiket staat o.a koolhydraat 9 en suikers 2,6.