kunnen meelwormen ook in suiker voorkomen?

Toegevoegd na 6 uur:
Of zijn dat weer andersoortige wormpjes? Ook klein, doorzichtig en met een zwart puntje aan voor- of achterkant.
(biologische suiker)

Toegevoegd na 9 uur:
en wat zijn het dan voor wormpjes die in suiker voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Meeltorren eten graan, meel, brood of andere graanproducten. Suiker is geen graanproduct. Een meelworm is de larve van een meeltor. Zodoende kan je in suiker geen meelwormen aantreffen.
Amadea