Het snoepje met de minste calorieën is kauwgom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar eet niet tevaak kauwgom, want je kaken zijn niet gebouwt om steeds te bijten anders hoor je over een paar jaar wat geluiden dat afkomstig is van je kaak (super vervelend dus)
Ik spreek uit ervaring dus ik ben de bron(a)
Jelly beans! Een klein snoepje verkrijgbaar in heel veel smaken van kauwgom tot banaan, en je blijft er niet van eten zoals bij chips.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snoep...? Ik neem altijd Japanse mix als mijn vriend gaat snoepen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snoeptomaatjes