Wat doen we vanavond met het eten...?

we hebben weer es geen idee....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker. dat is genoeg :-)

Het beste antwoord

maak een hartige taart, dat is altijd lekker!
bakvorm bekleden met bladerdeeg, even opgebakken groente er in, mengsel van creme fraiche en ei erdoor, en een uurtje in de oven, gasoven stand 4.
mmmmmmm :)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Maak weer eens een lekkere pittige curry - mangochutney en papadams en wat verse ananas erbij, evt wat joghurt met geraspte komkommer, en smullen maar......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iemand houdt hier niet van curry... ;-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wel.. al die thumbs down.. geen idee... heb ik echt een hekel aan. doen mensen ook zomaar!
Ga eens uit eten bij een restaurant dat je nog niet kent en laat je verrassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maak zelf kipkebap met turks brood, wat olijven, pepers enzovoort
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klinkt heerlijk!
Haal het etiket van alle blikken in je kast en laat je vanavond verrassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aaaaaaaaaah.... eh... nou uhm, en dan vervolgens ELKE dag verrast worden he?
Lasagne met pompoen en geiten kaas.

Snij een pompoen is stukkken. Net gaar koken met blokje groentenbouillon erdoor. Pureren met de staaf mixer.
In ovenschaal laagjes pompoenpuree, geitenkaas, lasagne tot de pompoen op is. Bovenste laag moet lasagne zijn. Er kan eventueel nog wat creme fraiche over de bovenste laag. Of extra geitenkaas.
In de oven, volgens gebruiksaanwijzing lasagneplaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
wat een lekker recept, ga ik zeker eens proberen, +1
Lekker simpel: gebakken aardappelen met kaas, uitjes, mosterd en appelmoes, al dan niet met een stukje vlees (speklapje) en een toetje toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ooh, goeie kandidaat vandaag!
wel eens Bruine Bonen Shoarma soep gegeten?

shoarma bakken
soepgroente +blik tomatenblokjes erbij
groente bouillonblokje toevoegen
even laten pruttelen
volledige blik bruine bonen vervolgens meeverwarmen

erg lekker (vinden wij)
stokbroodje er bij serveren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik het eens niet weet (en dat is vaak) kijk ik altijd op allerhande.nl Die hebben lekkere dingen van makkelijk tot moeilijk en van goedkoop naar duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ovenschotel van gehakt en bonen.
Fruit een uitje met een teentje knoflook. Bak het gehakt rul en roer daarna even de sperciebonen erdoor. Doe het geheel in een ovenschaal. Daarop aardappelpuree( kant en klare aardappelpuree voor ovenschotels, ik voeg altijd nog een lepel mosterd toe) en plakjes kaas en paneermeel. Half uurtje in de oven en smullen maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker makkelijk en waarschijnlijk erg lekker ook nog ;-)
Kijk, dat noem ik nou nog eens een chatvraag. En als ik dan morgen wil weten wat ik wil eten, kan ik die vraag niet nog eens stellen want dan is hij al gevraagd. Om toch antwoord te geven: ga af op waar je trek in hebt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie niet in waarom deze vraag niet zo nu en dan gesteld kan worden. Gezien de vele reacties is het fijn om een grote keus te hebben! het is niet alsof het antwoord op deze vraag altijd hetzelfde is wel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, misschien heb je gelijk. Het is denk ik meer mijn eigen frustratie over vragen die verwijderd zijn waarvan ik vond dat het goeie vragen waren. Het heeft dus niet zoveel met jou en jouw vraag te maken. Sorry als het verkeerd is overgekomen.
Ik heb een keer deze uiensoep gemaakt en die was erg lekker:

http://74.125.77.132/search?q=cache:OGDc_t7Z7_sJ:www.iensrecepten.nl/recept/soep/uiensoep/uiensoep-les-halles+Uiensoep+%C3%A0+la+Les+Halles&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a

ik stuur de google cache link want iensrecepten doet het niet, het gaat om: Uiensoep à la Les Halles
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maaltijdsalade van de C1000. Ze zijn in de aanbieding (bij ons tenminste) en erg lekker.
En niet te vergeten, heel makkelijk. Wij eten ze uit de bak en hebben alleen een vork als afwas... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als we alle heerlijke liflafjes weer hebben gegeten en mijn man en ik allebei ons hebben uitgeleefd met onze favoriete recepten(we zijn allebei fanatieke kokers, mijn man kookt ook nog bij een kookclub) dan gaan we over op een gouwe ouwe!!
Gehaktballen met gebakken aardappels en witte bonen in tomatensaus.
Ik maakte het vroeger vaak klaar als we gingen kamperen en zittend buiten de tent smaakte dat overheerlijk!
De gehaktballen kruid ik heerlijk met van alles en nog wat, maar je kunt ook kant en klare zakjes kruiden voor gehakt kopen,die zijn ook prima.
Aardappelen schillen, even koken, in dunne schijfjes snijden en goudbruin bakken met wat fijngesneden uitjes erbij. Echt zalig vinden wij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
da's eigenlijk best een goeie... een lijstje gouwe ouwe om uit te kiezen :-)
http://www.ah.nl/recepten, staat een suggestie voor elke dag ;).

Verder vind ik zelf tortilla's makkelijk, en snel. Het is ook makkelijk aan te passen aan je smaak:
Nodig: Gehakt, groente naar keuze(wij gebruiken altijd Mais en bruine bonen), kruiden(kant en klare zakjes), tortilla's/taco's/wraps(ook naar keuze).
Bak de gehakt, en doe de kruiden erbij(volg de verpakking). Warm de groente op, en doe die 1. bij de gehakt, of 2. serveer die apart. Maak je tortilla's warm.
Eventueel serveren met sla, komkommer, tomaat etc. en sauzen naar keuze.

Makkelijk, snel en voor ieders smaak aan te passen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Durum, dat breekt zo lekker de week.. :)