mag je overschoter volgende dag opwarmen ?

ik heb een over schotel gemaakt met witlof er in maar mag ik witlof opwarmen de volgende dag ? ik heb namelijk behoorlijk veel over nou hoop wat van u te horen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
23.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bedoeld oven schotel???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je er al kaas overheen geraspt hebt, kan je hem het beste opwarmen met aluminiumfolie erover - anders wordt die kaas erg donker en taai. En als je er nog geen kaas over had - kan je dan bij het opwarmen doen - ik vind dat met witlof altijd erg lekker, en dan smaakt het gelijk ook heel anders, hoef je niet 2 dagen hetzelfde te eten !!

Antwoorden (5)

Dat mag als je hem afgedekt in de koelkast zet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo platje dank je wel voor het andwoord
ik heb het gelijk afgedekt en in de koelkast gezet
dank je wel
groetjes van mijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan en smakelijk morgen (hoop ik)
Ja hoor, dat doe ik zo vaak. Zolang er geen spinazie inzit, want dat schijnt ongezond te zijn als je het nog eens opwarmt.
Een overschotel die je de volgende dag opwarmt wordt er vaak alleen maar lekkerder van!
Je moet de schotel tot die tijd wel in de koelkast bewaard hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik warm het op in de koekenpan.. bak er eigenlijk een korstje op.. is veel lekkerder dan opwarmen in de magnetron of oven want wordt dan niet zo droog..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat kan er misgaan dan? je mag etensresten toch altijd 2 a uiterlijk 3 dagen in de koelkast bewaren.

(geld ook voor aangebroken verpakkingen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uw kan natuurlijk ook mij uitnodigen !dan komt het wel zekker op !! ik lust dat wel ...hmmm