in de diepvries waarschijnlijk wel een jaar, maar buiten de diepvries een dag of 4-5. Je ziet vanzelf als het niet meer goed is, zolang je geen schimmel ziet kan je het eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het gaat schimmelen, gaat het al zuur ruiken. Dus aan ouder brood altijd even ruiken (tenzij het zuurdesem is, dat ruikt altijd zurig).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja en zuur smaken, maar dat kan toch geen kwaad? smaakt minder maar daar gooi ik mijn brood niet om weg.
In de vriezer, zeerlang. Weken, zo niet maanden.
In de broodtrommel een dag of 4 a 5.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zich ben ik het met jullie eens,maar als je brood uit de vriezer haalt, vind ik dat het sneller bedorven is.