ik kan niet tegen Houtenstokjes van ijsjes waar komt die reactie vandaan als ik er op bijt?.

Toegevoegd na 19 minuten:
welke reactie kots en stik neigingen,kippenvel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke reactie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde! Koude rillingen, kippevel als ik zo'n stokje in mijn mond heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dat ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brrrr! Soms krijg je in de koffie ook zo'n houten roerstaafje, ik moet er niet aan denken hoe het voelt als dit in contact komt met mijn tanden.. Dus ik gooi het snel in de prullebak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap wat je bedoelt.
Het is gewoon een rotgevoel.
Raar hè?Niet te verklaren,denk ik.
Je bent dus niet de enige,ik snapte gelijk wat je bedoelde.

Antwoorden (2)

Misschien een trauma van vroeger?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige dat ik hierop kan bedenken is dat zo'n stokje (na zo'n glad koud ijsje) nogal ruw aanvoelt en daarmee "plakt" het wat op je tong en in je keel.

Na dat gladde is dat nogal schrikken, en mogelijk krijg je dan die kokhalsneigingen

Als dit zo is, zou je een test kunnen doen. Bewaar een goed gewassen stokje een dag en bijt er een dag later eens op nadat je GEEN ijs hebt gegeten maar juist iets met een ruwe structuur, bijv draadjesvlees, mogelijk heb je de reactie dan veel minder sterk (ik zou wel goed de ijssmaak eraf wassen anders reageer je daar alsnog op)
amigo