Bestaat er een verpakking van beschuit met afritsbare strip?

een beschuit uit het pak halen zou gemakkelijker kunnen
als er van boven naar beneden een vingerbrede strip af te trekken zou zijn voor het pak de beschuitbus ingaat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

ja. van BOLLETJE. verkrijgbaar in de supermarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt niet, de strip loopt aan de bovenkant, met het lipje trek je de bovenkant eraf!
Voor zover mij bekend niet maar er is een manier om de beschuiten heel makkelijk uit de verpakking te krijgen. Bijna altijd kun je het golfkarton uit de verpakking trekken waardoor de beschuiten zo los in de verpakking gaan zitten dat je ze er moeiteloos uit kunt halen. In de beschuitbus heb je die golfkartonnen buffer toch niet nodig en je kunt gewoon mooie ronde beschuiten aanschaffen. Alles beter dan die rare gedeukte exemplaren van Bolletje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik een nieuwe rol beschuit in de beschuitbus zet, dan maak ik de bovenkant even open en knip de zijkant in één roetsj even tot op de bodem. 1 seconde werk. De hele rol lol. Nooit problemen met beschuitje eruit halen en dus geen duurdere verpakking hoeven te kopen of beschuiten met een hoekje eruit.