Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een verpakking van beschuit met afritsbare strip?

een beschuit uit het pak halen zou gemakkelijker kunnen
als er van boven naar beneden een vingerbrede strip af te trekken zou zijn voor het pak de beschuitbus ingaat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ja. van BOLLETJE. verkrijgbaar in de supermarkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt niet, de strip loopt aan de bovenkant, met het lipje trek je de bovenkant eraf!
Voor zover mij bekend niet maar er is een manier om de beschuiten heel makkelijk uit de verpakking te krijgen. Bijna altijd kun je het golfkarton uit de verpakking trekken waardoor de beschuiten zo los in de verpakking gaan zitten dat je ze er moeiteloos uit kunt halen. In de beschuitbus heb je die golfkartonnen buffer toch niet nodig en je kunt gewoon mooie ronde beschuiten aanschaffen. Alles beter dan die rare gedeukte exemplaren van Bolletje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik een nieuwe rol beschuit in de beschuitbus zet, dan maak ik de bovenkant even open en knip de zijkant in één roetsj even tot op de bodem. 1 seconde werk. De hele rol lol. Nooit problemen met beschuitje eruit halen en dus geen duurdere verpakking hoeven te kopen of beschuiten met een hoekje eruit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding