Hoe kan het dat mensen bij fearfaktor zoveel smerigs eten en kennelijk toch niet ziek worden?

Ik heb kandidaten vliegen maden bedorven vlees slakken en roadkill zien eten

Toegevoegd na 53 minuten:
In groenland wordt een zeehond uitgehold volgestopt met dode vogels.Het geheel wordt begraven .Na een half jaar weer opgegraven en het half rottende geheel wordt tijdens dorpsfeesten opgegeten.Ook dan wordt niemand ziek

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij de Ven lagen laatst kant en klare sprinkhanen klaar om te proeven. Daarnaast een bakje met dode maden en een soort kleine wormpjes. In het buitenland is dit heel gewoon, maar ik heb het niet durven proeven. Het schijnt in elk geval gezond te zijn, en hoewel wij Nederlanders het raar vinden, is er eigenlijk inderdaad niets mis mee. Fear Factor was er ook in het Nederlands, en daar geloof ik niet dat er zoveel genept wordt. Wel had ik het idee dat ze hierbij iets minder vieze dingen hoefden te eten, maar meer normalere dingen. In elk geval zijn het stuk voor stuk dingen die in het buitenland smakelijk gegeten worden.

het is wat je ogen zien .als iemand zegt dat je maaien eet spuug je het uit .als je denkt dat het iets lekkers is eet je het op .tot je ziet wat je op heb .dan is het maar hoe sterk je maag is .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100