Waar word nog milka lila pauze met aardbei/yoguhurt smaak verkocht?

zoooo lekker maar ik kan het in nederland nergens meer vinden...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (3)

Ik durf het niet te zeggen maar als ik jou was, stuur een mail naar milka nl en zeg dat je dat erg emmer vind en vraag de adressen aan hun bij jou in de buurt ( soms krijg je dan zelfs wat repen toegestuurd) succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de berichten op de website hieronder ,heeft men besloten om dit product - na aandringen - te herintroduceren. Naar verwachting zou het dan in Juli a.s. weer "op de markt "komen,dus U zult nog enkele maanden geduld moeten bewaren. Helaas voor U ! Sorry

http://www.emerce.nl/nieuws/milka-herintroduceert-merk-lila-pause-via-social-media

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De xenos heeft vaak snoep (wat van vroeger is), zoals oa. duplo chocolade, diverse milka etc. etc. Echt eens de moeite waard om daar eens te kijken, want ze wisselen daar regelmatig hun assortiment met dat soort snoep.