Mag je bijvoorbeeld een stuk appeltaart op Sturen in een envelop???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
1. Dat past niet.
2. Dat is nogal vies voor de ontvanger.
Amadea
13 jaar geleden
Waarom zou je dat doen? Dat wordt oneetbare drab!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je niet beter wat appelmoes opsturen dan? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eens wat koekjes verstuurd, werd een en al vetvlek in de envelop. Kwam wel aan :)

Antwoorden (4)

Ja hoor, dat mag, alleen past het vermoedelijk niet door de brievenbus, dus kost het je bijna zeven euro ; voor dat geld kun je beter een hele taart sturen.
En de TNT is niet altijd even snel, dus het zou kunnen dat het stuk appeltaart bij aankomst niet meer te eten is, en naar alle waarschijnlijkheid ziet het er zeker niet meer uit.

Maar zolang het niet meteen heel erg stinkt, vies of gevaarlijk is, zal het op het postkantoor vermoedelijk gewoon worden aangenomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mag wel, maar lijkt het je een leuk idee?
Het is al een probleem om hem in die envelop te krijgen, dan door een brievenbus te wurmen en dan door de posterij verwerkt te worden.
En de ontvanger maak je er vast ook niet blij mee.

Zal wel mogen, maar niet lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet het stempelapparaat niet. Daar wordt de envelop doorheen gefrut en met kracht gestempeld :-)
Wij hebben ooit eens kerstkaarten verstuurd met van die kleine kaarsjes erop. Een van de reacties die we kregen was: Bedankt voor je snotterige kerstkaart!
Ik ben benieuwd wat voor reactie je krijgt bij je verstuurde appeltaart.
Dus ja, het mag...(kom je vertellen hoe het aankwam?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk het wel, maar ik zou het toch in een postpakket opsturen !