Krijg je een toetje na je laatste maaltijd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt letterlijk je laatste maaltijd?

Het beste antwoord

Van de laatste maaltijd krijgt niemand het menu.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit antwoord klinkt alsof je een Alslajemelevend studie hebt afgerond. En daarom dus +10

Andere antwoorden (11)

Bij de maaltijd hoort een toetje ja. Koffie eventueel, alleen geen rekening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een toetje is *onderdeel* van je laatste maaltijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is een toetje niet doorgaans je laatste maaltijd. Daarna ga je toch over op de snacks (chips etc)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik moet hem zelf betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na zijn laatste maaltijd hoeft niemand in de regel nog een toetje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou mn laatste maaltijd al niet door mn strot krijgen, laat staan een toetje! Glas whisky wellicht nog net!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er vanuitgaande dat je de laatste maaltijd bedoelt van ter dood veroordeelde gevangenen: Of ze al dan niet een toetje krijgen hangt af van hun wensen. Ze mogen hun laatste maaltijd zelf samenstellen.

Sommige gevangenissen stellen hier bepaalde grenzen aan: de laatste maaltijd kan budgetgebonden zijn (ik zou inderdaad ook proberen de staat op zo hoog mogelijke kosten te jagen als ik daar zat :P) of er kan geëist worden dat de ingrediënten voor de laatste maaltijd in de gevangenis aanwezig zijn.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Laatste_maaltijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou anders geen maaltijd zijn..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, traditioneel wordt dan een blauwe boon geserveerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kun je het toetje beter afslaan ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oei +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In sommmige staten een cocktail.
Ja, en wat voor éen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger thuis altijd. Gek genoeg ben ik hiermee gestopt toen ik op mezelf ging wonen en ik heb het nooit gemist. Voor mij liever koffie of thee. Toetjes eet ik op andere momenten van de dag, dus dan zijn het eigenlijk tussendoortjes :)