Hallo waar kunnen wij een mal kopen voor een schaap te maken van boter?

In polen hebben ze twee helften die maken samen een mal om van boter een schaap te maken.
Daar is het helaas niet meer aan te komen.
Waar kan ik er hier in nederland ergens een kopen?
Wordt alleen gebruikt met pasen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een botermal die ik gevonden heb is een kip maar ik zoek nog even verder.

Toegevoegd na 2 minuten:
En nu een schaap!

http://www.marlenasbrocanteshop.nl/Product/411749/Keukengerei/Algemeen/Brocante_houten_botermal__mode.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inmiddels een schaap

Andere antwoorden (2)

C1000
Of appie
Verkopen ze scheeld werk;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de betere huishoudzaken, en bij de bijenkorf ook wel denk ik.
maar het is best mogelijk dat de xenos ze nu ook in de aanbieding heeft, hoewel ik zelf voor mn eerste optie zou gaan
anneliez