Ik ben opzoek naar iets lekkers, waar weinig vet, en calorieën in zitten. bijv d chineeze rijst mix chips zit weinig vet in maar wel veel calorieën.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is trouwens 'Chinese'.

Antwoorden (3)

Rijstewafels en fruit.. Wortels, selderij, of vindt je dat niet lekker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een plak ontbijtkoek.
Een mueslireep.
Een evergreen of een sultana.
Een eierkoek.
Een mueslibol of een krentenbol.
Vers fruit zoals een appel, banaan, druiven, aardbeien, peer, kiwi, ananas, mandarijn etc.
Diverse soorten groente zoals, komkommer, kerstomaatjes, mini wortelen, radijsjes etc.
Een bruine boterham met halvarine en mager beleg, zoals kaas 30+, kipfilet, rookvlees, jam light, stroop.
3 (volkoren)biscuitjes.
2 rijstwafels.
Een glas melk of karnemelk.

Trek in een hartig tussendoortje, hieronder een paar tips:

Toast met plakje komkommer en plakje 30+ kaas.
Zoute stengels (stokjes), ook wel pepsels genoemd.
Bouillon of een cup a soup met eventueel 2 á 3 soepstengels.
Cracker belegd met 30+ kaas, of mager beleg zoals rookvlees, kipfilet, rosbief, casselerrib, fricandeau, 20+ magere smeerkaas.
Handje Japanse mix.
Augurken, of een augurk met een plakje rookvlees erom heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snack à jacks, je hebt veel verschillende smaken, zoals bbq, paprika, kaas, chocolade, karamel, erg lekker en bevat weinig calorieën