Tomaten bevatten zuren, terwijl komkommer zo goed als neutraal is qua zuurgraad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord. Toen ik de vraag zag wilde ik ook iets zeggen zoals dit, dus + je!
Als het tomatensap uit een pak is dan kan het ook komen door het zout wat daar aan toegevoegd is. Denk bijvoorbeeld maar aan het eten van zoute pinda's als je een wondje aan je vinger hebt. Dan doet het ook een beetje pijn als het zout op dat wondje komt.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is gewone verse gesneden tomaat (uit de tuin ;-))