Wat is tegenwoordig meer een studentendrank?

Koffie of thee?
En welke van de frisdranken?
En welke alcoholische dranken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Studenten voedsel nr 1 was is en blijft toch bier. Voornamelijk pilsners en onafhankelijk van de tijd op de dag of de dag in de week.

Frisdrank verschilt meer. Cola is nog altijd de nummer 1 frisdrank maar een goede 2e is in mijn ervaring toch ice tea (vooral op warmere dagen niet aan te slepen).

Koffie is uiteraard belangrijk voor studenten. Hoe moet je anders 's ochtends je bed uit komen na een avond zuipen? Ook de tentamen perioden zijn reden voor een cafeïne infuus. Zelfs de echte thee drinkers hebben de neiging om in die periode liters koffie naar binnen te werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

BIER, en koffie om wakker te worden. qua frisdrank toch voornamelijk cola en energy drink, maar dat verschilt heel erg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koffie veel meer dan thee.
Frisdranken: cola en energy drank
Alcoholische dranken: bier ( zal ook altijd zo blijven waarschijnlijk).
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Altijd energy drink. 'sochtends, 'smiddags, en 's avonds. Natuurlijk wel de goedkoopste -28 cent per blikje - van de Jumbo.

En alcoholische dranken? Bier!
Of Smirnoff Ice voor de studenten die zich nog geen bier lusten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alcoholische dranken: Jillz!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve bij Minerva!