geografische keuzes doen het altijd goed wanneer je iets culinairs gaat uitproberen:
probeer eens geitenmelk met paprikachips, olijfje er bij.
sweet chili chips combineert vast wel met verse melk van thaise buffels.
zet een emmertje klaar. en een glas water.
laat even iemand een filmpje maken, ben heel benieuwd hoe het er uitziet/ wat voor gezicht je trekt!

vervang de melk gewoon door mayonaise of een dipsaus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, helemaal niet. Want chips zijn juist lekker omdat ze knapperig zijn. Als je die in vocht gaat dopen - maakt niet uit of dat water, thee, limonade of melk is - worden ze slap.
Amadea
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Nee, dipsausjes zijn van een zodanige stevigheid dat het vocht niet in de chips trekt.
Net even geprobeerd: ik vind het niet lekker.
Maar smaak is persoonlijk, dus je zal het zelf uit moeten proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij het lekker vindt dan is dat zo.
Ik vind het niet lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kun je zelf toch ontdekken? misschien vind de een het lekker en de andere niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kun je volgens mij beter je chips dippen in een dipper van delidipper.
http://www.delidipper.nl