Net een nespresso apparaat gekocht (Delonghi 680M) en de eerste kopjes gedronken. De smaak is ok maar de koffie wordt niet echt heet. Is dat normaal?

Ik had nl. gehoopt ook zonder eerst de kopjes te verwarmen (of speciale kopjes) toch hete koffie te hebben. Is dit herkenbaar voor jullie of doe ik iets fout?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Mijn zusje krijgt ook altijd klachten over haar koffie, dat hij niet warm genoeg is.
Wij drinken allebei een enorme scheut (koude) melk in de koffie, dus wij zijn sowieso gewend aan niet echt hete koffie, maar als iemand zwart drinkt, klaagt die persoon....
Lijkt een zwak punt te zijn van Nespresso....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou even contact opnemen met de winkel waar je het apparaat hebt gekocht, mogelijk is er iets verkeerd afgesteld. Heb dit overigens al vaker gehoord van Nespresso.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste kopje vol laten lopen zonder cupje,daarna een cupje plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is er iets niet goed. Ik heb hetzelfde apparaat en de koffie is gloeiend heet, precies naar mijn smaak.
Ga terug naar de winkel, en vraag om een oplossing (apparaat ruilen voor een ander).