Kun je in nederland kant en klare 'rice krispies' kopen?

Rice krispies is een zoete amerikaanse lekkernij. Dat zijn cornflakes met gesmolten marshmallows. De ingrediënten zijn hier wel te koop, maar kun je het hier in nl ook kant en klaar kopen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (3)

Bij de grote AH winkels hebben ze het meestal wel.
13 jaar geleden
In Nederland zijn ze te koop o.a. van het merk Kellogs, ze liggen bij de ontbijtgranen in de schappen van de supermarkt.. Maar rice crispies worden gemaakt van gepofte rijs, zoals de naam al zegt, en niet van cornflakes.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je kunt ze ook zelf maken:
50g boter
4 eetlepels golden syrup
100g gewone chocola of melk
75g cornflakes

Smelt de boter zachtjes, siroop en choc (of melk) in een kleine, zware pan. Roer de cornflakes. Doe ze in cakevormpjes over en laat ze in de koelkast stevig worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de site profnews.nl zijn ze sinds kort geïntroduceerd in Nederland en heten ze Kellogg's rice krispies squares,te koop bij Jan Linders,Jumbo,Plus,Super de Boer,Boni en Hoogvliet.De repen (heeft dus niks met ontbijt te maken) worden verkocht voor 2,35 Euro per 4 stuks.
Het zijn overigens geen cornflakes maar gepofte rijstkorrels.
Bronnen: