met eetlepel of ander hard materiaal erin kappen.. of in grote brokken delen en even in de blender, kruiden- of koffiemolentje doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NIET.

het beste is het voor andere toepassingen te gebruiken, het weer strooibaar maken is vrijwel niet te doen, zeker als je naar de kosten en de tijd kijkt.
Koop dan beter nieuwe, dat kost niet veel.
met stukslaan krijg je wel kleinere klonten maar dan zou je dat voortdurend uit moeten zeven, veel werk, veel spul vuil, veel troep, niet aan beginnen tenzij het zondag is en/of je bruine suiker direct nodig hebt.

Doe dan de suiker in een schone doek, sla het stuk en zeef de stukjes die fijn genoeg zijn, er uit. Dit herhaal je met de resterende suiker.
Een gewone keukenzeef heeft ongeveer de mazen die de maat van normale suikerkorrels doorlaten.
Je moet wel redelijk wanhopig zijn om dit te willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hard geworden bruine suiker! Je bruine suiker is steenhard geworden? Voeg er een kwart appel aan toe, sluit de verpakking hermetisch en plaats 15 seconden in de magnetron op gematigde kracht.

(Ik ben alleen de brenger van het bericht, ik aanvaard geen verantwoordelijkheid)
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zeg je nou wel, maar brengers van boodschappen (d.i. berichten;))wordt toch wel eens het hoofd van de romp gescheiden.
anneliez
13 jaar geleden
Ja en de pianist doodgeschoten ;)