Wie weet er een lekkere zoete witte wijn bij gall en gall of de albert heijn?

Ik pak altijd de verkeerde:( We hebben martini al geprobeerd. Deze is te zoet. Het moet een lekker dinerwijntje zijn niet te overheersend.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Duitse witte wijnen zijn altijd half zoet of zoet. In die bruine flessen of in groene flessen

bijvoorbeeld:

Rüdesheimer (is het herkomstgebied)
Mosel-Saar-Ruwer (is het herkomstgebied)
Bernkastel (is het herkomstgebied)

altijd heerlijk! En betaalbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk bestaan er tegenwoordig heel veel Duitse droge witte wijnen, het zou me zelfs niets verbazen als dat tegenwoordig de hoofdmoot van de Duitse wijnproductie is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat ik proberen!

Andere antwoorden (2)

Niet zelf pakken, er loopt bij gall en gall altijd iemand rond die er meer van weet en graag verkoopt. Vraag het gewoon even, hij of zij zal graag advies geven, want dan weten ze ook dat je terugkomt ;)
anneliez
13 jaar geleden
Probeer eens een zoete witte uit Californie, ik vindt deze vaak erg lekker en smaakvol, niet zo mierzoet.