Is er een soortgelijke winkel als Dunkin' Donuts in Nederland, en dan vooral in de buurt van Den Haag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dunkin' Donuts heeft een tijd geleden winkels in Nederland gehad. Maar omdat ze geen investeerder konden vinden om Dunkin' Donuts uit te breiden, moesten ze helaas hun winkels sluiten.

Na wat research te hebben gedaan denk ik niet dat er echt soortgelijke winkels specifiek voor donuts in Nederland zijn.
Ik denk dat je dan toch inderdaad al gauw naar de supermarkt, bakker, starbucks moet gaan.. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

volgens mij zijn er in NL vrij weinig winkels die speciaal voor donuts zijn. dan moet je ff in de USA kijken. maar je kan wel gewoon donuts kopen in een supermarkt