is een Smoothie (Naturis) die je bij de Lidl gezond?

Ze zijn gemaakt van puur fruit, geen toevoegingen en enorm lekker. Maar er staat helemaal niets op het flesje over voedingswaardes e.d. behalve dan het aantal calorieën.

Toegevoegd na 4 minuten:
sorry voor de typefout, natuurlijk moet de vraag zijn; is een Smoothie (Naturis) die je bij de Lidl koopt gezond?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.4K

Het beste antwoord

Op een Franstalige site kon ik informatie vinden over de Naturis smoothie mango-passievrucht van de Lidl. Het is 100% puur fruit: appelsap 39,8%, 18,9% bananenpuree, mangopuree 18,3% sap, passievruchtensap 8%, sinaasappelsap 7,5% en sinaasappelpupl 7,5%. De sappen zijn op basis van concentraten.
Voedingswaarde per 100 gram: 57Kcal, 0, 6 g eiwit, 12,7 g koolhydraten - waarvan suikers 11,8 g - , 0,2 g vet waarvan minder dan 0,1 g verzadigd vet, 1g voedingsvezel en 0,005 g natrium.
Conclusie: dit is inderdaad een gezond fruitdrankje.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zullen best wat vitamine in zitten waardoor het ala geOnd ezien kan worden maar doordat het langer houdbaar is en al enige tijd ervoor geproduceert is zitten er veel toevoegingen in waardoor een smoothie die je zelf maakt van vers fruit zowiezo gezonder is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toevoegingen moeten vermeld worden.