Olijfolie, vlees, kaas, ei, vis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle groenten, eieren, melk- en yoghurt/kwark-producten, verse/gedroogde kruiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar weinig....en vooral : ze bevatten de zo heel nodige calcium!! En een beetje koolhydraten heeft een mens wél nodig, anders wordt je slap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Justme: er staat koolhydraatARM in de vraag!
Eieren, vlees, vis (niet in beslag gebakken), kaas, slagroom, tofu, de meeste soorten noten, kokos, olijven, zure augurken, water, thee en koffie zonder suiker, vezelcrackers, de meeste soorten groente, avocado's, suikerarme mayo, om een paar voorbeelden te noemen. Fruit en rode groentes zoals tomaten, paprika's en wortels bevatten suikers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo min mogelijk aardappel, brood, koek en witte rijst eten. Als vervangers: zilvervliesrijst, roggebrood en ontbijdkoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de vraag 'volwaardige koolhydraten' was zou ik ook zoiets gezegd hebben, op de ontbijtkoek na. Maar je noemt stuk voor stuk voedingsmiddelen die zowat geheel uit koolhydraten bestáán.