Welke kauwgom behoudt het langs de smaak tijdens het kauwen?

13 jaar geleden
7.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwste van Mentos. Althans, ik vind dat de smaak echt heel lang blijft, alleen wel een beetje een chemische smaak. Dat komt denk ik weer van al de zoetstoffen e.d.

Het beste antwoord

Ik vind dat de kauwgom van de Aldi heel lang z'n smaak behoudt. Het zijn turkoois-blauwe pakjes, ze zijn per vijf stuks samen verpakt en er staat "B&M strong mint with xylitol"op. Ik ben een echte kauwgom-eten en ik vind deze echt heerlijk fris en de smaak blijft erg lang. En nog een voordeel, de kauwgom is lekker goedkoop. Tja, Aldi hè!

Toegevoegd na 14 uur:
kauwgom-eten is natuurlijk kauwgom-eter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De nieuwste van Mentos. Althans, ik vind dat de smaak echt heel lang blijft, alleen wel een beetje een chemische smaak. Dat komt denk ik weer van al de zoetstoffen e.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is kauwgom die je kan blazen als een bal
wil je weten waarom mail me dan maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xili fresh (als je het zo schrijft) deze vind ik het best smaak behouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Freedent, de spearmint versie. Bijkomend voordeel: deze blijft niet aan kronen/plaatjes plakken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kauwgom van de dure merken,, zoals mentos .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stars mint lekker scherpen een lange nasmaak

Toegevoegd na 1 minuut:
en natuurlijk houd ik daarvan jij ook natuurlijk heerlijk fris en vers