Wat kan het gevolg zijn bij te veel ei eten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

buiten cholesterolverhoging en winderigheid geloof ik niet dat het erg veel kwaad kan. ik zou me beperken tot max 5 eieren per week. want ook in producten die je alledaags gebruikt kan ei verwerkt zitten.

Scheetjes

regelmatig te veel ei eten geeft een verhoging van de cholesterol

Als de eieren niet goed doorbakt of gekookt zijn. Kan je salmonella krijgen.

Hoge cholesterol, hartkloppingen, puistjes

Als je 1 keer heel veel eieren eet kan het zijn dat je spijsvertering er heel hard voor moet werken om deze grote hoeveelheid eiwitten te verwerken. Daar kan je een opgeblazen gevoel van krijgen, of erg stinkende scheten.

Heb er zelf nooit zoveel last van gehad. Er zijn genoeg dagen dat ik gem. 10 eieren per dag eet en merk daar niks van Gezond zal t niet zijn voor mn cholesterol maarja tis wel lekker

1)Het kan zijn dat je er 'verslaafd' aan raakt zodat als je een keer geen ei eet je heel ziek wordt. En dan moet je naar een afkick kliniek en dat kost weer geld en tijd enzo. 2) Een stijging van de prijs van eieren omdat er meer vraag naar is. 3) Kippen leggen het loodje omdat ze de werkdruk niet meer aankunnen. Gevolg; landelijke stakingen. PvdD in actie om al dat ei-ge-eet tegen te gaan. Zomaar wat mogelijke gevolgen!

een ei bevat hormonen en teveel hormonen kan lijden tot meer zin in seks en zo nb: daarom mogen kinderen niet teveel eieren

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100