Op een fles Joppiesaus staat dat je ze na openen nog maar 5 dagen kunt bewaren (buiten de koelkast). Kan je 'm niet langer bewaren in de koelkast.

Is n erge grote fles voor een normaal huishouden. In vijf dagen krijgen we m niet leeg. Of we moeten al iedere dag frites gaan eten XD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker, Joppiesaus!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusmarkt :)

Het beste antwoord

Jeuj, feest! Elke dag friet ;-)

Om zich voor alle risico's in te dekken heeft de fabrikant op de fles gezet dat deze maar 5 dagen houdbaar is, maar in de praktijk blijkt dat je deze echt maanden kan bewaren, en zeker in de koelkast!

In mijn 'sauzenlade' (buiten de koelkast) staat o.a. ook joppiesaus, en is nog steeds goed te gebruiken (staat er al 2 maanden).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wij doen er meestal minstens 2 maanden mee.. Als je hem gewoon in de koelkast bewaard is er niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe gewoon wat er op staat dat vermijd problemen