Ik eet altijd heel slecht mijn brood op in de pauze op school, zijn er misschien gezonde goed vullende vervangers voor?

Iets van fruit dat je kan drinken ofzo

Weet jij het antwoord?

/2500

Mijn ervaringen met Campina Goedemorgen zijn erg goed! Misschien is dat een alternatief voor je?

Je kan die Innocent Smoothies in een kleiner flesje overgieten en meenemen, bestaat uit alleen maar fruit (zeggen ze).

Breaker!

Denk aan ontbijtkoek/kruidkoek. Je hebt ook die meeneemrepen van kruidkoek/ontbijtkoek. Hierdoor zit je altijd al aardig vol. Je kan misschien ook ander brood proberen; krentenbol, gewone bolletjes, pistoletjes.. Dat is meestal lekker en het vult goed. Heb je ook geen zin meer in zoetigheden.

Je kan zelf heerlijke smoothies maken, zeg maar maaltijd-drankjes. Je hebt een staafmixer nodig en wat creativiteit, en je moet zorgen dat ze genoeg energie en vezels leveren. Bijvoorbeeld: Yoghurt met banaan en mango staafmixeren, en een flinke schep tarwezemelen of havermout (misschien wat extra water erbij zodat je het beter kan drinken). Makkelijk meenemen in een drinkbeker.

wat dacht je van muesli dat is erg gezond van wegen de vezels en granen en om dat je er meestal yoghurt bij doet krijg je ook nog een melkproducten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100