Wie weet wat dit is?

Het ziet er wel lekker uit, maar ik heb geen idee wat het is.

Toegevoegd na 28 minuten:
Bedankt voor de snelle reacties, ik ga ze toch eens proberen. Heb even rond gekeken op internet en velen zijn super enthousiast en schijnen ze verrukkelijk te vinden,.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die dingen ken ik, komen uit Frankrijk. Weet niet hoe zw heten of wat het zijn, waren erg duur. Volgens mij is het een soort van delicatesse, weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loenie: het ene moment wel, het andere moment weer niet. Ik zat al aan kleurstoffen te denken, maar kunnen ook natuurlijke kleurstoffen zijn, toen leken ze ineens veel lekkerder.-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL dat iemand hierin trapt, dit zijn die kleurenburgers uit spongebob hahahahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik deze dan zie, dan ziet het er wel weer heerlijk uit, en de beschrijving erbij mmm. Toch eens proberen. http://www.flickr.com/photos/typefiend/105489462/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn heerlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arber, ze schijnen toch echt echt te zijn, kijk hier: Misschien dat dat het plaatje van spongebob was, maar ze bestaan toch echt. http://www.google.com/imgres?imgurl=http://beautyfeverr.web-log.nl/photos/uncategorized/2010/02/15/macarons1.jpg&imgrefurl=http://forum.fashionscene.nl/forum.php/Food_Sport/Macarons/list_messages/169645&usg=__veXXMtzTFrP1Al9rtri_yi4RKUA=&h=600&w=800&sz=150&hl=nl&start=0&sig2=5ZzacBI-f1TSy3dKVtjGjQ&zoom=1&tbnid=cAIL9j9ZY9cmeM:&tbnh=135&tbnw=201&ei=XQRsTYWTHY-Mswat24H5DA&prev=/images%3Fq%3Dkleurenburgers%2Bspongebob%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26qscrl%3D1%26biw%3D1280%26bih%3D713%26tbs%3Disch:10,2990,2990,299&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=661&vpy=234&dur=26&hovh=194&hovw=259&tx=91&ty=132&oei=8wNsTcj6DMaRswaT2vDYDA&page=1&ndsp=29&ved=1t:429,r:26,s:0&biw=1280&bih=713
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te koop bij de aldi dacht ik, echt
Chill

Het beste antwoord

Schuimkoekjes met heel veel kleurstof.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze worden ook wel Macaroons genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Whahaha, dit zijn geen koekjes, maar volgens mij hamburgers van de reclame van just eat of een andere eetzaak! Ik mag aan nemen dat ze niet echt te koop zijn, want voor hamburgers vind ik ze er niet echt smakelijk uit zien :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
all you can eat reclame, daar had ik het vandaan.
Soort mix tussen een ijsje en een koekje. Appie heb ze ook, erg lekker als toetje, niet lezen hoeveel kleurstoffen er in zitten - blik op oneindig en naar binnen werken.

Oh en niet onderin de boodschappentas doen, dat is me een keer overkomen en dan zien ze er niet meer zo feestelijk uit (komt het geheel meer als een Van Gogh schilderijtje over).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van gogh is een behoorlijk gedetailleerd schilder. ik denk dat je die niet bedoeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We begrijpen vast allemaal wat basmeyer bedoeld te zeggen, ik had niet echt een van Gogh replica verwacht.... -)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:x) ooooooh...
Kon niet zo snel op een schilder komen, zal voortaan Herman Brood noemen.
Mijn antwoord was verwijderd omdat vraagsteller er niets aan had of mee kon.
Maar volgens mij zijn het toch wel degelijk de kleurenburgers van Spongebob.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik wil al een paar keer een foto toevoegen van de burgers omdat ze er erg veel op lijken, maar ik krijg de foto niet bij mij post?