Wie weet wat dit is?

Het ziet er wel lekker uit, maar ik heb geen idee wat het is.

Toegevoegd na 28 minuten:
Bedankt voor de snelle reacties, ik ga ze toch eens proberen. Heb even rond gekeken op internet en velen zijn super enthousiast en schijnen ze verrukkelijk te vinden,.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Schuimkoekjes met heel veel kleurstof. Toegevoegd na 2 minuten: Ze worden ook wel Macaroons genoemd.

Die dingen ken ik, komen uit Frankrijk. Weet niet hoe zw heten of wat het zijn, waren erg duur. Volgens mij is het een soort van delicatesse, weet ik niet zeker.

idd macarons, met heel veel kleurstof.

volgens mij zijn dat de kleurenburgers van Spongebob :)

Dat zijn macarons, een schuimkoekje, het lijkt inderdaad wel een beetje op een gekleurde hamburger haha

Whahaha, dit zijn geen koekjes, maar volgens mij hamburgers van de reclame van just eat of een andere eetzaak! Ik mag aan nemen dat ze niet echt te koop zijn, want voor hamburgers vind ik ze er niet echt smakelijk uit zien :)

Soort mix tussen een ijsje en een koekje. Appie heb ze ook, erg lekker als toetje, niet lezen hoeveel kleurstoffen er in zitten - blik op oneindig en naar binnen werken. Oh en niet onderin de boodschappentas doen, dat is me een keer overkomen en dan zien ze er niet meer zo feestelijk uit (komt het geheel meer als een Van Gogh schilderijtje over).

Mijn antwoord was verwijderd omdat vraagsteller er niets aan had of mee kon. Maar volgens mij zijn het toch wel degelijk de kleurenburgers van Spongebob. Toegevoegd na 1 minuut: ik wil al een paar keer een foto toevoegen van de burgers omdat ze er erg veel op lijken, maar ik krijg de foto niet bij mij post?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100