Word je van Light producten ook dik?

Ik bedoel geen chips light maar bijvoorbeeld Cola light

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Als er van iets een light product gemaakt word, is het bij voorbaat al verdacht. Dan weet je al dat er iets ongezonds in moet zitten.
Je kunt beter de normale versie eten met mate en lekker genieten, dan die chemische troep uit de light versie naar binnen werken.

Antwoorden (5)

Als je een normale hoeveelheid gebruikt niet. Maar je lichaam heeft een bepaalde behoefte aan suiker en vetten. Als je alleen maar light producten zou nuttigen wordt deze behoefte niet gesust en ga je dus meer nuttigen dan je eigenlijk nodig hebt. Op deze manier kan je wel dik worden van light producten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in cola light zit een suiker vervanger en daar wordt je niet dik van , alleen kan je er wel kanker van krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
light is beter als je neit dik wil worden, het probleem is alleen dat het vaak minder lekker is, maar veel belangrijker, er zitten kankerverwekkende stoffen in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is nog niet bewezen, maar er zijn veel onderzoeken die uitwijzen dat je van lightproducten ook dik wordt. Zoetstoffen zouden er namelijk voor zorgen dat onze hersenen denken suikers binnen te krijgen, hoewel deze er niet in zitten zou ons lichaam bij een volgende inname van suiker daar extra veel van opslaan.
Doe dus rustig aan met light producten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in cola light zit miss minder suiker maar wel andere slechte stoffen