als je aan de lijn bent en je gaat opeens veel snoepen, kom je dan gelijk aan?

5 kilo afgevallen , niet gesnoept maar vandaag ijs, pizza, chips en wijn gehad. Kom ik meteen aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Je zal beslist iets verschil merken je hebt aardig calorieën gegeten nu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik spreek uit ervaring. (ben al lang aan de lijn).
Tenzij je (bij wijze van) een halve marathon hierna hebt gelopen, kom je aan... Zal je weegschaal vanzelf laten zien.

Hou gewoon een paar dagen erna je gemak/balansdag en t is er zo weer af. (en dan verder gaan met lijnen, laat je niet kisten door een "fun-dag")
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat bij die ene keer blijft zal het wel meevallen, je lichaam heeft dan nog niet door dat het 'ander' voedsel krijgt.

Maar waarom gelijk zo extreem? Dat is geen goed teken.
Het is helemaal niet erg om af en toe te zondigen, maar hou het een beetje in balans. Als je een dag pizza hebt gegeten, eet er dan niet nog eens ander slecht voedsel bij. Het is niet goed voor je lichaam om alles of niets te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou die 1 x maakt niet zoveel uit,maar de pech is dan je denkt, öch de vorige keer ben ik er ook niet van aangekomen ",en dan krijg je zo'n zwak moment vaker,en dan gaat het mis.
Suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat valt reuze mee als je er morgen maar wel weer aan houd is het geen enkel probleem.