Is er iemand die weet, waar ik nog gauloise shag kan kopen "van de oude stempel", dus de lichtblauwe pakjes? Het lukt mij niet......

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Bij een goede tabakszaak vragen.
Echter; deze verpakking in indertijd veranderd in drum economy, sinds enkele maande is het wee veranderd in gauloise.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik meen dat de het bij ons gewoon in de Primera hebben liggen. Succes met vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede vraag, ik denk bij een tabakspeciaalzaak inderdaad. Dit bedrijf www.goedkooproken.com staat op markten in het zuiden van ons land.
Misschien wel één bij jou in de buurt, dan kan je ze laten bestellen of iets:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In België! Bijvoorbeeld net over de grens bij Roozendaal in Essen bij Romanneke.
Dus niet / nergens in Nederland meer.

Toegevoegd na 2 minuten:
En dat is dus nog de 'ouderwetse' Gauloisesshag, 50 gr voor een redelijke prijs.