Wat voor recept weet jij met banketbakkersroom erin?

We hebben inmiddels zo'n pakje met poeder (melk toevoegen en je hebt banketbakkersroom), en ik zou er graag iets mee gaan doen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Lekker met Vegter rolletjes!

Zelf roombroodje maken met zacht wit bolletje Toegevoegd op 22-06-2009 18:59:24 Nog een lekkere: bakjes maken van filodeeg, dan die room er in en daar bovenop vers fruit!

Ik zou er soesjes mee vullen. Genoeg recepten te vinden op internet!

van die ijspijpjes mee vullen. of zelf soesjes mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Maak een cake in een taartvorm, snijd deze horizontaal door. Smeer een lekkere dikke laag banketbakkersroom op de onderste laag, en leg de bovenste laag er op. Smelt 300 gram chocolade, en smeer de taart er op de hele boven- en zijkant mee in. Laat de chocolade hard worden, en garneer het geheel met flinke dotten slagroom! Succes verzekerd!!

tompoucen

Appelkruimeltaart met banketbakkersroom Deeg in het bakblik doen, banketbakkersroom over het deeg verdelen. Appelvulling erover en rest van het kruimeldeeg verdelen over de bovenkant. Erg lekker!

Super simpel: een pudding broodje.

Als ik je echt een eerlijk antwoord mag geven: Doe het niet. Gooi het pakje in de prullenbak en ga aan de slag met echte banketbakkersroom. Die pakje zijn zo vies en het zó simpel: 2 eidooiers, 50 gram fijne tafelsuiker (desnoods witte basterdsuiker) 1 zakje vanillesuiker, 30 gram bloem, 2,5 dl melk Klop de eidooiers met de fijne- en vanillesuiker met een garde tot een créme. Zeef (belangrijk!) de bloem erdoor en klop tot glad mengsel. Breng de melk aan de kook in een pan met dikke bodem. Giet de kokende melk bij het dooiermengsel en roer. Doe het mengsel terug in de pan en breng het op laag vuur aan de kook. Ongeveer 5 min. doorkoken. Vervolgens kan je het gebruiken in de ideën die hier al zijn genoemd. Zorg altijd dat de basis goed is ;o) Als je dan toch bezig bent kan je net zo goed berliner bollen maken met de vulling. In de bron een recept.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Berlinerbol
http://www.kookjij.nl/recept-berlinerbolle...

Taart met fruit. Bak eerst een bladerdeeg, dan doe je er banketbakkersroom op en versier je het met allerlei fruit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100