is het slecht(voor je gewicht) om als lunch een krentenbol te pakken?

Toegevoegd na 2 minuten:
pakken is eten :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Het is juist een hele gezonde manier om te lunchen. Zeker ook omdat je er geen beleg op doet (een beetje boter maakt natuurlijk niet uit ;) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zeker niet! Verrel beter dan wit brood en je heb er langer een "vol" gevel van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pakken niet eten misschien wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder beleg vind ik het een karige lunch. Met boter en een plak kaas en eventueel wat fruit na is een volwaardiger lunch. Beklangrijk is natuurlijk wel wat je verder op een dag eet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zolang je zeven keer per dag een kleine maaltijd neemt maakt het niet zo heel veel uit wat je eet. Het moet geen snoep zijn natuurlijk maar een krentenbol is goed voor je.