Worden gepelde walnoten uit de winkel gepeld door een machine of hebben ze daar arbeiders voor?

Het lijkt me nl. erg lastig om een machine te ontwikkelen die walnoten kan pellen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

Toch is het er, anders zou zo een nootje veel te duur zijn.
Even met het intelnet naar China, daal kan je zo een elektlische notenklakel kopen. 3000 Watt!
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo, zo... Van walnoten wordt je intelligent zegt het verhaal dat deze machine aanprijst!
Meteen ook een goed antwoord!
AWM
14 jaar geleden
Ja, die tekst is heel mooi: This model of peeling machine is specially designed for peeling or designning walnut kermel. It is bring convenience for people to pell and eat walnut. And In modern times more and more people concerned about theirs health. Eating walnut is very useful to develop our intelligent. And this walnut peeling machine is very practical and profitable equpiment for the walnut processing manufactures.

Andere antwoorden (3)

walnoten worden in sommige gevallen met de hand gepelt. die hele die op de kaas moeten bvb, was laatst bij de keuringsdienst van waren.
voor een groot deel met machines dus voor de overige soorten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het ook gezien, maar het is toch de keuringsdienst van waarde?
Ik heb pas een stukje documentaire daarover gezien van de Keuringsdienst van waarde. Het wordt gewoon handmatig gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je garnalen machinaal kan pellen, kan dit zeker ook voor walnoten. Pinda's worden ook machinaal gepeld.