Ik ga dit jaar trouwen en we zijn op zoek naar een chinees/japans restaurant voor de bruiloftsreceptie..

Belangrijk is dat er ongeveer 200/250 komen en dat het een mooie 'lichte' locatie is ergens in centraal Nederland, de Randstad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Ja bel 0900 4332
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 4 kolommen, die is echt leuk. Het is in Vught. Ik weet niet waar jij woont, maar als je in de buurt woont zou ik zeker kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaa naar eibergen naar mijn chineez in ee buurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chinese boot in rdam bij de euromast top locatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de Gouden wok in denhaag. Iedereen kan zelf zn eten kiezen en het is erg lekker. All in prijs dus dat is helemaal mooi. in leiden zit de Luxor hier kan je ook in alle oosterse stijlen eten. (wok sushi enz.) Hier betaal je 20 euro per persoon en voor 10 euro extra kan je onbeperkt drinken. maar met jouw aantallen kan je wel een mooie prijsafspraak maken denk ik. De luxor in leiden is een oude bioscoop en echt heel mooi. Het ligt bij het CS dus makkelijk bereikbaar. Met de auto iets minder vanwege betaald parkeren.