Allebei is zeer goed voor de lijn. Omdat beiden veel vetten bevatten (en andere gezonde en volwaardige voedingsstoffen) verzadigen kaas en pindakaas sneller en langer en zul je minder gaan eten.

Toegevoegd na 25 seconden:
allebei is = allebei zijn

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ja, en dat je van vet dik zou worden en dat verzadigd vet "slecht" is, is een mythe:
http://www.tijdvoorechtegezondheid.nl/documenten/forbidden.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop van harte dat ELKE letter daar van waar is (zal me er eens in verdiepen) want dan wordt ik zéker 100 !
(en daar ziet het er nu eigenlijk niet echt naar uit).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Eet gewoon lekker puur natuur en laat de fabrieksmeuk voor wat het is. Transvetten, suikers en snelle koolhydraten zijn hoogstwaarschijnlijk de grote boosdoeners van de huidige gewichtsproblematiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is taal naar mijn hart! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan de minnen te zien zijn er nog altijd mensen die geloven in wat de overheid (en de voedingsmiddelenindustrie) propageren.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk 't ook, niet in de laatste plaats omdat er voor ik weet niet hoeveel miljard van die fabrieksmeuk verkocht wordt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik blijf mijn dieet van echte etenswaren die alleen maar dood gemaakt of geplukt zijn dan ook graag volhouden, zonder teveel blik of plastic of glas er omheen. De voedingsadviezen veranderen toch zo ongeveer elk half jaar ; als je je dáár aan moet houden......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de link naar de website, die gaat in de favorieten.
Het is allebei niet slecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beide prima, mits in normale proporties!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om het even . Beiden bevatten verzadigde vetten (al zijn ze bij kaas dierlijk en in pindakaas plantaardig) en leveren dus veel calorieën, maar ze passen prima met mate in een gezond, gevarieerd dieet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pindakaas is niet zo héél slecht zolang je er niet te veel van eet. Je hebt bovendien ook nog eens 'light' pindakaas van Calvé, daar zit minder vet in.

Bij kaas moet je kijken naar de +. Hoe minder + kaas het is, hoe minder vet erin zit.