kan je buikkrampen of erge hoofdpijn krijgen na het eten van paprika,zoals in goulashsoep ?

Mijn zoon van 15 jaar krijgt bij buikkrampen ook vreselijke hoofdpijn. Ik denk dat het ook met bepaalde groenten te maken heeft zoals paprika. Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (9)

Misschien is het handig om hem bloed te laten prikken om te kijken of er voedselallergieen zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat hem controleren op een allergische reactie. En nu de bepaalde groente vermijden. De hoofdpijn kan ontstaan door de bloedsomloop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hij ka allerchish zijn voor paprika en dan word hij beetje ziek dan krijgt hij zegmaar soort van micriane ik denk allergie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je moet er eerst achter zien te komen of het egt paprika is en het daarna proberen hem niet meer te geven.
Mijn broer heeft dezelfde symptomen als hij vis heeft gegeten sindsdien eet hij het niet meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga met die klachten naar de huisarts...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik herken de combi van buikpijn en hoofdpijn ja. Mijn zoon heeft dat ook een keer gehad bij een allergische reactie.
Maar in goulashsoep zit niet zoveel bijzonders, dus het verbaast me dat hij daar niet tegen zou kunnen. Probeer eens voorzichtig wat met de ingredienten, zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals hierboven al gezegd, je kunt een allergie test laten doen, probleem is alleen dat ze nooit op alle producten kunnen testen.
Als je vermoed dat het van paprika komt, laat het al een tijdje weg. Ik weet bv dat ik van paprika ontzettend ga boeren, van sinaasappelsap raak ik spontaan aan de race, van peultjes krijg ik jeuk in mijn keel van van Ve Tsin hartkloppingen. Allemaal proefondervindelijk ontdekt.

Het kan dus heel goed dat hij dit heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou het kunnen dat het de kruiden zijn die in de soep gedaan worden? Kurkuma staat bekend om de symptomen die je oplijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou de dokter tests laten doen als het aan de lopende band voorkomt. Is het een enkele keer dan zou ik bij mezelf te rade gaan of de soep wel goed was en het vlees erin niet bedorven was