SONJA BAKKER
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft geen dieet te doen. Meer sporten, minder vet, minder suiker en regelmatig eten incl ontbijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het 'gewoon minder eten' dieet, werkt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google eens naar het Cambridge dieet!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BEP Beter Eet Patroon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouw of man?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf ben ik ook aan het afslanken en dat gaat niet met een speciaal dieet

smorgens neem ik een shake ysie line (kopen bij het kruitvat)
en die mix ik met magere melk of magere yoghurt

tussen door koffie of thee met een stukje ontbijt koek

tussen de middag eet ik 2 boterhammen met mager beleg maar kan ook 3 nemen

tussendoor eet ik wat fruit

en savonds gewoon warm , niet teveel pasta rijst of aardappelen iets van 150 gr maar wel veel groenten gestoomd of geroerbakt in zonnebloem olie
en een stukje mager vlees of vegetarische burger of balletjes
savonds weer bakje koffie en af en toe wat lekkers erbij
en 2 a 3 keer in de week savonds 2 glazen wijn

opletten met vet

in 4 maanden tijd ben ik 3kilo afgevallen, het is niet veel maar dit is goed vol te houden met geen honger gevoel en heb ik toch trek dan neem ik een gezonde snack

en drink ik anderhalf liter water