wanneer ze op een droge plaats liggen zijn ze 5 tot 6maanden goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je noten droog, koel en donker opslaat, kun je ze ongeveer een jaar bewaren.
Noten in de dop zijn langer houdbaar dan gepelde noten. Hoeveel langer, heb ik nog niet kunnen vinden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zie dat mijn link niet werkt. Als je erop klikt, krijg je een pagina waarbij je "gewone html" moet aanklikken en als je dan op de volgende pagina bovenaan op de link klikt, kom je bij het originele document.