Wij kennen jouw levensstijl en eetpatroon niet, dus is hier geen standaard schema voor te geven.

Om 5-7 kilo kwijt te raken heb je ongeveer 5 tot 7 maanden nodig. Althans, als het resultaat blijvend moet zijn. Want je kunt ook in twee weken deze kilo's kwijt raken, maar daarna kom je het dubbele weer aan.

Schrijf een week lang op wat je precies eet. Kijk dan wat het patroon is. Bepaal dan aan de hand van een gezond voedingspatroon (b.v. voedingscentrum) waar je te veel van eet. Het kan ook zomaar zijn dat je te weinig eet, dan kom je namelijk ook aan.

Verder is het belangrijk of je voldoende beweegt, want alles wat je eet moet je ook verbranden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou je aan kunnen melden op de site van dokter frank, Dan krijg je nadat je een lijst hebt ingevuld iedere dag een mailtje met recepten in je inbox van dr frank. Wanneer je snel wil afvallen is dokter frank misschien echt iets voor jou. Voor snel afvallen en niet zo lang bezig zijn. Om het eraf te houden moet je ws meer moeite doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Compleet schema: drie volwaardige maaltijden (sla vooral het ontbijt niet over!) en 2 tussendoortjes per dag (als je dan een appel eet of zo, heb je je fruit ook gelijk binnen) en meer bewegen dan je nu doet, elke dag minimaal een half uur intensief bewegen.
En dat blijven doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eet 's morgens, s'middags en 'avonds, op vaste tijden.
Eet normale porties, niet te veel vlees, groente en aardappelen zijn gezond. Eet boterhammen met kaas/sla.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De helft eten, het dubbele bewegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handig geweest of ik wist of je man of vrouw was!
Doe je aan fitness zoja cardio of ook kracht.
Zo nee begin der mee!

Ik zelf persoonlijk moest ook afvalle en begon met krachttraining en cardio! Nam een sport voedsel schema voor manen, gemiddeld 4 bruine botherhammen per dag met bv pindakaas, kaas erop goede vetten dus.

Elke dag 1 bak met rijst, gegrilde kip!

En een pak kwark magere!

Nu jaartje verder heb ik een six pack en aardig gespierd geraakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kauwgom en pepermunt.
De hele dag Kauwgom eten werkt laxerend.
Persoonlijk raad ik dat niet aan.
Gelijkmatig kleinere porties moet je al een heel eind komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik 5 kilo kwijt wil, volg ik altijd trouw het soepdieet. Daarmee val je in 2 weken zeker 5 kilo af, maar als je daarna weer in je oude eetpatroon valt, heb je er natuurlijk niets aan.

Dit 7-daagse soepdieet kun je zo vaak als je wilt volgen. Het verwijdert afvalstoffen uit je systeem en geeft je nieuwe energie. Als je het dieet precies volgt, merk je dat je al na 3 dagen tot 5 kilo bent afgevallen en na 7 dagen tot 10 kilo lichter bent.

Het recept vind je op de site hieronder, succes!