Zijn er ook lolly's met bananensmaak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Banaan is de beste fruitsmaak die er is. Ijsjes, Lollies, Zuurtjes enz. Altijd banaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I know ;-)

Het beste antwoord

je hebt ook chupachups met benaan smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, zie de volgende link: http://www.snoepgezond.be/site/detail.php?id=48&origid=48&primid=2&hid=10&subid=0&start=0&page=&sort=price&from=hoofd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Nederland heb ik ze nog nooit gezien,wel bij Engelse vrienden.Je kunt ze ook vinden op www.humbugsweetshop.co.uk
Ze maakten ze ook weleens zelf,ik zal eens achter het recept aangaan.