Gepofte rijst met een fel gekleurd laagje eromheen. Hoe heet dat en waar kun je dat kopen

Bij de AH en c1000 heb ik het niet gezien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Ik heb dit altijd gewoon bij de Albert Heijn kunnen kopen, kijk maar eens op de website:

http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=manna&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.build

De HEMA is ook altijd een goede winkel voor dit soort 'ouderwets' snoepgoed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Bedoel je soms Lima pops? DAt zijn gepofte kamut (graan). Dat kun je kopen bij natuurvoedingswinkels.

Toegevoegd na 44 seconden:
Maar hiet zit geen felgekleurd laagje omheen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ohhh, je bedoelt die ouderwetse 'snoepjes'.
Die kun je in snoepwinkels en op de markt nog wel kopen. Volgens mij heeft C1000 en de Aldi ze ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet "manna". Ik koop het nooit dus op je tweede vraag moet ik je het antwoord schuldig blijven. Volgens mij zag ik het wel eens bij de AH liggen, maar is misschien uit het assortiment gehaald?

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt het in ieder geval hier via internet kopen: http://www.realdutchfood.com/producten/snoep/diverse_snoepgoed/candy_man_manna_plofrijst_
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, manna. En de Albert Heijn heeft het gewoon nog. Net als vele andere supermarkten.
bij de coop en de ah xl kun je het kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heet inderdaad manna en ik kocht het altijd bij de Jamin, daar vond ik ze het lekkerst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon gepofte rijst, overal bij de snoepafdeling.
Zeer goedkoop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze snoepjes heten Manna.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze snoepjes heten inderdaad manna en zijn ook bij dirk v.d broek te koop.
Maar bij ons thuis heten ze oma snoepjes, de kleinkinderen zijn er dol op en oma heb ze altijd in huis.
Maar oma vind ze ook heel lekker hoor.