Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gepofte rijst met een fel gekleurd laagje eromheen. Hoe heet dat en waar kun je dat kopen

Bij de AH en c1000 heb ik het niet gezien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb dit altijd gewoon bij de Albert Heijn kunnen kopen, kijk maar eens op de website:

http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=manna&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.build

De HEMA is ook altijd een goede winkel voor dit soort 'ouderwets' snoepgoed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Bedoel je soms Lima pops? DAt zijn gepofte kamut (graan). Dat kun je kopen bij natuurvoedingswinkels.

Toegevoegd na 44 seconden:
Maar hiet zit geen felgekleurd laagje omheen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ohhh, je bedoelt die ouderwetse 'snoepjes'.
Die kun je in snoepwinkels en op de markt nog wel kopen. Volgens mij heeft C1000 en de Aldi ze ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet "manna". Ik koop het nooit dus op je tweede vraag moet ik je het antwoord schuldig blijven. Volgens mij zag ik het wel eens bij de AH liggen, maar is misschien uit het assortiment gehaald?

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt het in ieder geval hier via internet kopen: http://www.realdutchfood.com/producten/snoep/diverse_snoepgoed/candy_man_manna_plofrijst_
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, manna. En de Albert Heijn heeft het gewoon nog. Net als vele andere supermarkten.
bij de coop en de ah xl kun je het kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heet inderdaad manna en ik kocht het altijd bij de Jamin, daar vond ik ze het lekkerst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon gepofte rijst, overal bij de snoepafdeling.
Zeer goedkoop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze snoepjes heten Manna.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze snoepjes heten inderdaad manna en zijn ook bij dirk v.d broek te koop.
Maar bij ons thuis heten ze oma snoepjes, de kleinkinderen zijn er dol op en oma heb ze altijd in huis.
Maar oma vind ze ook heel lekker hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding