Welke geur lijkt op kattenvoer?

Ik stond laatst in een drukke trein en toen rook ik dat, maar het lijkt me sterk dat iemand een open blik kattenvoer in zijn tas had,

13 jaar geleden

Het beste antwoord

je hebt heel veel verschillende smaken kattenvoer. Zo zou het al een broodje tonijn kunnen zijn geweest dat zo stonk dat het wel kattenvoer lijkt.

Als je aanvulling geeft op de precieze geur kan ik je meer vertellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wellicht had-ie een vleesproduct op zijn boterham :
Cornedbeef, boterhamworst en luncheonmeat / spam hebben ook allemaal een beetje een kattenvoer-geur.
Maar smaken overigens heerlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook nog zou kunnen is dat er iemand bij je in de buurt was die thuis (veel) katten heeft, dat de geur zich via de kleding verspreidt.
Eigenlijk hetzelfde als dat je een huis in komt waar katten en/of honden zijn of zijn geweest. Had ooit de mogelijkheid een huis te huren waar ook 5 katten hadden gewoond, het huis stond al een dikke maand leeg maar toch was de lucht niet weg. En ook na een schilder- en schoonmaakbeurt door de woningstichting bleef de lucht aanwezig.