Blijft vlees langer goed als het gebraden(en uiteraard gekoeld) is, of juist rauw ? (verpakt en gekoeld.)

Ook vegetariërs kunnen met dergelijke vragen worstelen. Vooral met vleesetende partners en gasten..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het vlees moet eerst gebraden worden om goed te bewaren, anders lopen de vleessappen eruit en droogt het uit, ook al zit het in cellofaan. Daarna eerst laten afkoelen en dan het liefst onder een laagje vet in de koelkast bewaren. Dat vet krijg je van het braden, dat kun je er overheen schenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het vlees blijft zeker langer goed als het goed doorbraden is en koel bewaard
fremar