Blokker
Xenos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij de betere kookwinkels, die je in de meeste grotere steden wel kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er alleen slagroom mee spuit dan kun je inderdaad een traditionele spuitzak kopen, bij een gespecialiseerde kookwinkel. Die hebben een speciale coating zodat er weinig viezigheid achterblijft.
Als je ook andere dingen wilt spuiten, zoals aardappelpuree, vis-mousse, o.i.d. zou ik je aanraden wegwerp-spuitzakken te kopen, van plastic. Die zijn per 10, maar ook per 100 verkrijgbaar. Dat scheelt veel schoonmaakwerk, en voorkomt dat smaakjes in elkaar overlopen (daar is slagroom érg gevoelig voor)
Als je dagelijks gebruik maakt van je spuitzak, is dat misschien een dure optie, maar voor huishoudelijk gebruik zeker een optie om naar te kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huishoudelijke zaken.
Winkels met kookgerei
Ikea
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een goede spuitzak wilt hebben moet eens op internet kijken naar een zaak in bakkersbenodigdheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de sligro ( moet je wel een pasje voor hebben )