Weet iemand iets te knagen?

Ik moet altijd iets in me mond hebben.
Maakt niet uit wat.
Ik hou niet zo veel van de volle dingen.
Het moet Knapperig zijn en Luchtig.
En niet binnen 1 tel op zijn ;)

Anders kan ik weer naar de winkel

Weet jij het antwoord?

/2500

Ben je een knaagdier dan? Probeer eens: Wortelen Kauwgom Zoethout Kroepoek Crackers

Een appel.

Ja, knaag maar eens op je vingers. Ze zijn niet binnen 1 tel op en je wordt er ook niet dik van ;-)

Maak een lekkere salade met ingredienten die jij lekker vind.

* rauwkost * waterijsje * geroosterde pompoen-,pijnboom- of zonnebloempitjes * pretzels * beef jerky * geroosterde en gezouten kikkererwtjes(Turkse of Marokkaanse winkel) * rijstwafels met een smaakje ( Snack a Jacks) * granaatappelpitjes

gewoon een paprika je wordt er niet dik van het is lekker en je doet er nog best lang mee

Ken je de uitdrukking: op een houtje bijten. Dus wat je in je mond kan stoppen is een houtje, een prikkertje, of een plastic lepeltje waarmee je in je koffie roert. Als je altijd iets wilt knagen, dan is dat wel een teken van stress en spanning. Je kan hier ook wat aan gaan doen, om de noodzaak om te knagen te verminderen.

De volgende dingen zijn om te knagen: wortel zoutstengel een dopje kauwgom van alles eigenlijk!

Soepstengels. En intussen zorgen dat je van dit dwangmatige gedrag afkomt...

Er is genoeg om op te knagen, bijten, je wilt iets wat knapperig en luchtig is..knappertjes(kaakjes) als je ze zat bent kan je altijd wat chocolade pasta er tussen smeren...maar kun je niet beter een oplossing vinden voor je 'knaagprobleem'...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100