Pan op het vuur aangebrand. in de pan zat niks hoe krijg je zwart eraf wat aan de buitenkant en binnenkant zit ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

ik doe dit altijd met schuurspons en jif/vim
of zo een schuursponsje waar dat rose spul inzit!werkt perfect

suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heet water met soda... laat een nachtje inweken en morgen krijg je het moeiteloos schoon...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de luie mens werkt het ook goed om een afwasblokje in de pan te doen, met wat water en dat een kwartiertje te laten koken. Kost niet veel moeite maar werkt fantastisch. Zelfs toen ik een keer het vuur was vergeten uit te zetten onder de witte bonen in tomatensaus. En daar pas 3 uur later achterkwam...