Ik denk dat als er in elke plaats wel een zou staan rond deze tijd, dat er dan wel duizenden zijn. Ik heb net op internet gezocht, maar je kunt ze ook huren en er is niet echt een lijst zoals met winkel hoeveel er van zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer eens bij de Kamer van Koophandel: http://www.kvk.nl/
Die weet het waarschijnlijk wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ongever 2150 berekening 430 gemeentes in Nederland 16 miljoen inwoners delen door aantal gemeentes = 37209 inwoners hier staan gemiddeld 5 kramen dit weer maal 430 gemeentes dan kom ik op 2150 kramen in Nederland