Waar vind ik suikervrije chocoladeletters?

Ik zoek (voor de Sint) voor een Sint-feest waar ieder chocoladeletters krijgt voor mijn kind dat niet tegen suiker kan een alternatief zonder suiker. In Amsterdam of via internet bestelbaar... Dank alvast!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (4)

In een winkel met homeopathische en gezondheids- producten. Maar ook bij de banketbakker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Jamin hebben ze die in verschillende formaten.

Toegevoegd na 6 minuten:
Hier is een hele mooie online te bestellen:
http://speelgoedcadeau.nl/product/225/29039/Suikervrij-Luxe-Letter-Melk-200-Gram.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In biowinkels heb je vaak wel een merk met chocoletters met maisstroop of rijststroop ed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de natuurvoedingswinkel hebben ze suikervrije chocoladeletters en bij Jamin. Bij een goede bakker kun je ze overigens ook kopen.